2:a advent

Just det idag är det den andre advent! Snart är det bara 2 veckor kvar till julafton, längtar! Inte långt kvar i skolan heller (lite kortare till och med för mig) Vad jag längtar till Julen! Jag längtar också tills jag får min nya skiddress i julklapp av mormor och morfar, den är jättefin tycker jag, inte så speciell egentligen, röd jacka och svarta termosar, men jag älskar den! Vill åka skidor snart! Någon som hänger med till Yxbacken någon dag kanske? Eller varför inte upp till typ Romme över en dag? Har ju ändå körkort, och det har ju endel av er också, så upp över en dag någon? Förresten, kom på att nyår närmar sig, någon som vet vad dom ska göra? Vet en lokalfest, men tror fasiken inte jag får komma dit av en person...Kollade även litte på schemat på jobbet igår också, och nu står det ett frågetecken om jag kan jobba nyårsafton 11-19 eller något sånt, ska kanske fundera lite på det. Det är ju inte till så sent ändå, och så länge jag slipper jobba dagen efter! Men nu ska jag gå och blåsa håret och platta det+sminka mig innan jobbet. Får mina glasögon snart också! Har ju beställt 2 par nya för att jag ska kunna börja använda dom offentligt (offentligt för mig menas med jobb+skola) kommer nog inte direkt använda dom när jag är ute eller går på stan, men det är kanske inte så konstigt!?

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0