Britney Spears

Ja, tro det eller ej, men sitter här och nördar på Britneys nya skiva, det måste vara den bästa skiva hon någonsin gjort! Hur bra som helst, verkligen att rekommendera! Kommer ihåg när hon var min största idol för x antal år sedan. Var ju dessutom på hennes konsert när hon var i Sverige när jag var 13 år. Det var verkligen en konsert att minnas! Hur som helst så såg jag även på dokumentären om henne igår, om hennes liv de senaste åren, vad hon har gått igenom och allt det där.   Jag tycker ändå hon är grym som har lyckats ta sig igenom det, och sen dessutom komma och släppa en jättebra skiva, kul tycker jag!

Har ni någongång drömt om att vara en såndär världskändis? Drömt om att alla vet vem du är? Då ska du se denna dokumentär, dina drömmar kommer slås av direkt (och jag menar direkt). Tänk dig att inte kunna gå ut genom dörren, inte kunna ta en promenad, inte kunna gå ut och ha kul, inte kunna ta med dina barn till en lekplats, tänk dig att aldrig kunna se ut precis som du vill. Tänk dig att vart du än går, så kommer du ha ett 50-tal fotografer runt dig som ständigt fotar dig, vad du än gör och var du än går. Tänk dig att ständigt behöva vara rädd så fort du inte har så många livakter med dig, tänk dig att inte få ha något privatliv, tänkt dig att aldrig kunna vara själv, aldrig kunna gå utanför dörren själv,
Är det fortfarande lika intressant att vara så känd?
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0