Dåligt humör..

Idag har jag varit på riktigt dåligt humör känner jag, då menar jag verkligen dåligt! Jag är inte en sån person som brukar ha dåliga dagar (såna dagar när jag bara är sur hela tiden coh stör mig på allt och alla).. jag har inte alls vart på humör för att prata osv.. känner att jag bara velat snäsa av alla, men alla har vi väl dåliga dagar? Vägrade till och med att ställa mig upp och berätta om min brudbukett..var bara så, jag vet inte, irriterad, sur och jag vet inte.. var bara arg för ingenting. Det känns jättkonstigt faktiskt, jag som alltid är så glad och positiv..Nu känns det lite bättre i alla fall, vet inte varför jag har varit på så dåligt humör faktiskt, vaknade ju jättepigg och alert och allt kändes så bra som det kunde, vi prova mössor och allt kändes liksom bra. Sen omkring lunch tror jag det måste ha varit, jaa, då kände jag mig helt plötsligt sur och irriterad. Har haft ont i högra hälen senaste två dagarna också, eller hälsenan heter det nog, gör sjukt ont så fort jag rör eller går med foten, jobbigt.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0