Glasögon!

Yes, idag har jag hämtat ut mina glasögon jag beställde häromveckan. Två par blev det, och jag älskar dem! Så nu lär jag ha glasögon på mig lite oftare, speciellt med tanke på förändringarna i ögat. Sitter just nu med ett av paren på mig, ska ha de på mig när jag jobbar ikväll hade jag tänkt mig! Måste ju börja vänja mig vid dem. Bilder kommer senare, batterierna dog när jag skulle ta kort.

Förutom att jag har hämtat glasögonen så har vi även haft projektarbetsdag idag = ingen skola..vi åkte ut till en blomsterhall och fixade sponsring och kollade efter några stafflier. Sen har jag även varit och köpt naturgodis som jag ska ha med mig när jag är borta. Skulle köpa den portabla DVDn idag också, men den var slut så ska åka någon annanstans sen och leta vidare! Och så blir det jobb idag också 17-21..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0