Helgen!

Loggade precis in här för första gången på ett par dagar, har ju inte skrivit mycket alls senaste tiden. Men det roliga är att det är fortfarande nästan lika mycket folk som läser, kul tycker jag. Så det är anledningen till varför jag skriver här just nu.

Den här helgen bestämde jag mig för att ta lugnt, och jag har lyckats! Det enda jag har gjort den här helgen är att jobba fre-lör-sön, ätit massor med godsaker (är ju så sugen hela tiden!) och så har jag sett på svensson svensson (när det sändes i tv:n alltså) annars brukar jag alltid göra det från datan. Det har vart ganska skönt att ta det lugnt, men jag blir ju bara så rastlös!
 
Men denna helg har jag lyckats åstadkomma en kul sak! Jag har bokat en resa, när jag åker säger jag inte, det är bara vissa som kommer få reda på det av en anledning. Men resan är till Gran Canaria i alla fall och jag åker med min mamma och lillasyster (grabbarna i familjen kunde tyvärr inte ta ledigt från jobben) kommer kännas konstigt att bara en liten del av familjen åker, vi brukar ju alltid åka alla tillsammans! Jag har ju sagt hela hösten att jag skulle behöva komma iväg en vecka, och äntligen ska jag det! Den här hösten har vekligen vart bland den värsta någonsin, ska bli så skönt att komma iväg ett tag. Trodde inte jag skulle åka någonstans innan Paris, men det blir det! Sen hoppas jag på att få åka till Turkiet i sommar igen, skulle vara helt underbart att komma dit för fjärde gången (självklart till Alanya, ingen annanstans) någon som vill åka?

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0