Hemma

Är nu hemma från skolan. Hatar verkligen måndagar. 8.10-9.30 sen 12.40-14.20, jobbigt med håltimme, men som sagt, bättre än lektionerna. Tycker det är dålig stil att inte komma på måndagarna just pågrund av detta, vi är typ inga på morgonen sen kommer det fler till eftermiddagen. Visst om man gör så någon gång ibland, men att strunta i varenda måndag hela dagen eller på morgonen tycker jag faktiskt är dåligt. Det tog dom upp i dag också lite på mentorstiden.. men man gör ju såklart som man vill.

Nu sitter jag i alla fall här med två lussebullar (ovanligt va?) förstår verkligen inte att jag aldrig går upp i vikt..men tur är väl det! Senare ska jag gå ner mot ica och ta ut en massa pengar, ska ner och växla imorgon till euro. Kom också på vad jag ska köpa ner i Gran Canaria! Min persikalikör som jag köpte när jag var i Lanzarote för ett år sedan, verkligen världens godaste blandat med sprite.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0