Illa..ni killar har det bra!

Sitter här nu, har nyligen kommit hem från jobbet. Har precis ätit mat, fläskfilé´, vitlökssås och pasta, riktigt gott! Sitter nu och äter två lussbullar (sjukt stora) och dricker pepsi. Jag hatar den här tiden på månaden! Killar har det bra, de senaste 3 dagarna har jag bara ätit och ätit och ätit lite till. Det jag har ätit under dom här 3 dagarna; ett halv kilo naturgodis (minst), 3 bullar, 3 liter cola, popcorn, ostbågar och en hel daimtårta och så tillkommer ju all mat också, usch vad illa. Men det är ju tur att man har svårt för att gå upp i vikt, istället har jag gått ner. Lite skumt det där. Jaja, ni killar har det i alla fall bra! Som slipper dom här dagarna (men å andra sidan har vi något att skylla på när vi äter massor)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0