Inhandlat filmer!

Yes, idag var jag nere en sväng och handlade filmer, dock har jag sett alla redan (såg dom på bio när dom gick) men jag är en sådan person som kan se filmerna flera gånger om dom är bra. De filmer jag köpte var 21 (ty världens bästa film, rekommenderas verkligen!) what happens in vegas, I'm a legend och en box med fyra stycken komedier (american pie liknande), köpte även årets första julklapp till min bror! Hoppas han blir nöjd med den! Just det, jag träffade på en söt liten pöjke när jag var där (eller liten, han är 23) träffade honom på Palace i somras och vi satt och pratade endel (kommer till och med ihåg att han rätta till min klänning för att bh-kanten syndes..) såg att han kände igen mig också, men självklart sa jag ingenting! Alla har väl någon gång ljugit om sin ålder? När jag var på Palace den gången var det ju 21-års gräns, gissa hur gammal jag sa att jag var...

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0