Jul imorgon!

Yes, imorgon är det jul, men har verkligen ingen julkänsla alls. Kanske beror på att man nyss har varit i värmen? Men ska bli gott att få äta julmat, älskar verkligen det! Och öppna presenter är ju aldrig fel det heller, å andra sidan vet jag redan det mesta som jag ska få..men mysigt ändå, ska bara vara hemma med familjen imorgon, ingen släkt eller någonting, rätt skönt det med. Och så måste man ju självklart se Kalle Anka imorgon också, annars blir det ingen riktig jul, Kalle Anka gör nästan hela julen! Svensson Svensson hoppas jag går imorgon också, den brukar ju alltid göra det på julafton men har för mig att det inte gjorde det förra julen, älskar det programmet!

Ledsen för min dåliga uppdatering sen jag kom hem, men det har sin anledning till det. Så Gran Canaria bilderna och så får komma lite längre fram när jag har tid och framför allt tid!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0