Julmat+stan+utgång!

Sitter här och har nyligen stigit upp ur sängen, äter lite frukost=julmat! Jag älskar verkligen det! Det är tredje gången sedan julafton, det verkar aldrig ta slut, men inte mig emot! Fast jag äter inte så mycket av det som finns, köttbullar, potatis, revbenspjäll, julskinka och janssons frestelse är vad jag äter, men det är ändå hur gott som helst!

Senare idag ska jag eventuellt kila ner på stan, hoppas på att hitta något roligt för pengarna och presentkorten jag fick i julklapp. Var på stan igår också en liten sväng, men det var helt sjukt, det var verkligen folk överallt, och i vissa affärer gick det ju knappt att komma in i. Hoppas det inte är lika mycket folk idag så man kanske kan hitta något roligt! Köpte dock ett par jeans igår (mitt första svarta par) och en tröja. Har köpt så mycket kläder senaste tiden att mamma och pappa har fått rensa ut sina garderober så dom kan ta handukar och sådant från en annan garderob så jag får ytterligare en, det behöver jag! Men det känns ju lite dumt att dom ska behöva rensa ur en massa för att jag ska få plats med allting, jaja, sådana är vi tonårstjejer!

Ikväll blir det utgång i alla fall! Ska till Hugo, hoppas det blir lite mer lyckat denna kväll än förra lördagen..missförstå mig inte, jag hade jättekul förra lördagen, vi var och förfestade hos en i klassen och hade det trevligt.. men det slutade ju med att det bara var jag och en vän som fyllde 18 som kom in, men kul hade vi ändå! Idag ska jag och Alex dricka lite hos mig innan och sedan går vi till Hugo (Emma, följ med du med!), hoppas på bra musik ikväll! Vet ni en sak!? Det är nyår snart, och det betyder att vi som är födda 90 får komma in på Palace på fredagarna! Jag längtar! Roligaste stället av dom alla (vilket inte är så många).
Vad händer hos er på nyår förresten? Jag kan inte bestämma mig för vad jag ska göra...beslutångest..

Nu måste jag sminka mig innan jag åker och möter E nere på stan vi 14.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0