Student mössprovning

Idag var samhällen inställd för att vi skulle prova våra studentmössor. Eller inställd och inställd, vi ska ha dubbellektion i samhäll om en vecka. Hur som helst så har jag beställt min studentmössa+champangeglas+penna+visselpipa. Längtar så otroligt mycket till studenten, verkligen! Bara slippa allt som har med skola och lärare att göra (trist att skiljas från klassen bara), men ska bli skönt att få fly landet, och jag vill inte komma tillbaka på ett bra tag! Just nu känns allt så, jag vet inte, irriterande´, jobbigt. Känner mig trött på allt och alla (nästan), folk som inte bryr sig och tror allt fixar sig av sig självt. Så är det inte, det kommer inte göra det! Man får lägga ner lite energi! Längtar tills jag kan sticka utomlands, med ny miljö, nya vänner och nya möjligheter, snälla, kan jag inte få ta studenten nu?

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0