Trött på skolan!

Börjar bli irriterad på skolan just nu, eller på skolan och skolan. På lärarna. Förra måndagen vart vi tvungna att jobba över 15 min för att vi inte hade hunnit röja undan allt sen julutställningen och idag skulle vi vara kvar för att snitta upp alla blommorna som inte var snittade. Kan dom inte planera sånt innan, jag menar, vi fick ta våra blommor vi ville ha och sedan snitta, efter det började vi planera vad vi skulle göra på onsdag..och så kommer dom på 2 min innan vi skulle sluta att det sista behövdes snittas..hade det inte då varit bättre att planera det innan, först tar vi våra blommor, sen snittar vi resten, sen börjar vi planera brudbuketten! Blir så irriterad! Alla har inte tid att vara kvar efter skolan,det är inte obligatoriskt att vara kvar när man har slutat, dom kan inte tvinga oss! Endel har faktiskt saker planerade, viktigare saker att göra! Endel har inte all tid i världen att stanna kvar. Hur kan lärare vara så otroligt korkade? Hade det varit de som hade varit tvungna att jobba över lite så hade det blivit ett jävla liv. Jag gillar inte våra lärare och absolut inte rektorn! Hon är verkligen hur störd som helst! Hur kan en sån person ens få bli rektor? När hon inte lyssnar på eleverna, bara lärarna, och ställer sig alltid på lärarnas sida, vad det än gäller, oavsett om de har rätt eller fel! Skulle jag få frågan om jag skulle rekommendera min skola skulle svaret utan tvekan bli ett solklart NEJ!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0