Lite småplanering

Just nu sitter jag hemma, har håltimme idag i 3.5 timmar, riktigit jobbigt (men bättre det än lekioner såklart). Så nu sitter jag här och läser några av mina favoritbloggar. Eller egentligen har jag bara tre bloggar som jag verkligen gillar att läsa, dom andra läser jag mer bara för att, om ni förstår vad jag menar?

Den här veckan ska jag i alla fall ta och köpa en bärbar dvd-spelare (som jag förövrigt har tänkt köpa x antal månader), det är bra och ha när man är iväg,  så man har något att göra om kvällarna menar jag. Eller ha i bilen en lång resa, eller på flyget som jag kommer ha den till (och alla andra gånger jag är iväg såklart) Det är mycket saker jag ska köpa denna vecka faktiskt (mest saker till mig själv) julklapparna kommer jag nog inte handla i Sverige i år! Det jag ska köpa denna vecka som jag vet är; Bärbar DVD-spelare, massa dvd-filmer (ovanligt va? räknade att jag hade ca 220 st orginalfilmer) massor med naturgodis tills jag åker (äter ju inte vanligt godis) lite sminksaker (har lyckats tappa bort mina silvriga, vita och svarta kajalpennor, som var helt nya dessutom), nytt solkort (som jag kommer få i julklapp), funderar även på att köpa en egen resväska, som bara är min och ingen i familjen får använda! Denna vecka ska jag även växla pengar. Gjorde en snabb huvudräkning över vad jag har gjort av med sedan i oktober, inga roliga siffror kan jag lova (xx 000), men då får man ju tänka på att jag nyss fyllt 18... Jag har sett en underbar klänning på Gina också som jag vill ha, om den nu finns kvar i min storlek, det fanns bara en 36:a kvar när jag var där..den är i alla fall rosa. På tal om rosa, så ska jag ha med min barbieklänning när jag åker till Gran Canaria, älskar den klänningen!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0