Äntligen!

Guud, äntligen fungerar mitt internet! Är överlycklig, det ha rinte fungerat sen i lördags förmiddag (det slutade fungera strax efter mitt sista inlägg) Så nu är jag tillbaka! Känns ju i alla fall bra att jag inte tappat några läsare sen dess i alla fall. Men men, den här helgen har endast bestått av luuuugn och jobb, jobb! Men det har vart grymt skönt att bara softat ner. Har ju typ inte tagit en enda lugn helg på 3 månader. Men jag hoppas att det inte blir för många lugna helger. Kom på att man blir så mycket tröttare när man bara är hemma och inte gör någonting. Så jag har gått runt hela helgen och gäspat inprincip. Men jag har också passat på att se lite filmer jag länge velat se. Har bland annat sett på Mamma Mia som alla säger ska vara så otroligt bra...jag säger bara en sak om den: Överskattad film! Den var väl inte så bra som alla har sagt? Visst den var väl rätt roligt och så, men inte så jätte liksom, alla har ju varit typ i extas efter att dom sett filmen och sagt att man bara måååste se filmen och bla bla bla...neej, jag vet då bättre filmer!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0