Äventyr i Linköping!

Äventyr och äventyr kanske var fel namn, men var på stan i Linköping i alla fall, om det räknas. Var på stan med Emelie, och hittade världens sötaste BH-set! Rosa såklart, jag och rosa, jaa det är en bra kombination (man kan ju undrar varför folk kallar mig barbie ibland?). Visar bild på det sen. Köpte även en ny mascara, Såklart Loreals volymmascara, kommer inte på vad den heter, men den är grå på förpackningen. Loreal kom ju med en ny uppgradering av den, som är svart, jag köpte den för typ 2 veckor sen och trodde självklart den skulle vara lika bra eller bättre än den andra...men den var riktigt urusel! Ingen volym alls och ingen längd! Rekommenderas ej. En annan mascara som inte är att rekommendera är den där som Eva Longoria gör reklam för, då borsten tydligen ska vara alldeles för stor och är typ gjord för lös ögonfransar! BH-setet var det första jag köpte i min nya BH storlek (fick för ca 1 vecka sen reda på att jag har 70C istället för 75B som jag har haft väldigt länge. jag rekommenderar verkligen att gå till en proffetionell person som arbetar i en BH-affär, det hjälper verkligen, och det är gratis) hur som helst så sitter den mycket bättre än de tidigare! Så nu är jag glad. En annan sak är att jag upptäckt att jag har en storlek mindre i jeans än vad jag haft tidigare, har alltid haft M men dom har blivit så stora efter 1 tvätt så nu har jag S istället och dom satt mycket bättre!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0