Bara 35 kvar..

Yees, nu har jag endast 35 inlägg kvar att läsa, it feels good! Men å andra sidan har det tagit 1.5 timmar och läsa förgående, fast jag har i och för sig även hunnit äta lite mat däremellan. Men idag kände jag att jag inte var så sugen på "riktig" mat, så det blev mackor för min del medans dom andra åt en god pastagratäng med lövbiff...men matsuget kan ju bero på att jag åt en stoor kycklingtallrik tidigare när jag var på stan...så det kan ju finnas en liten förklaring till det, fast det brukar inte vara något problem för mig annars att äta i mängder. Pratade lite med min kära bror förut också..jag tar fram ett glasspaket med kolasmak från frysen (1.5 l) och började äta. Han säger: Jag förstår vekligen inte på er tjejer..hur fan kan man bara köpa ett stort glasspaket och bara sätta sig och äta rätt ur? Jaa, det är väl inte så svårt, det är bara och köpa ett och börja äta.. och jag köpte den ju faktiskt i lördags, så det var väl inte så farligt? Förutom det faktum att jag inte slutade förräns 21.00 i lördags. Det visa sig i alla fall att hans tjej också kunde göra som jag, så det kändes ju bra att jag inte var ensam om det, men jag är ju lite som jag är. Undrar om det är många som gör samma sak?

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0