Dagen efter..

Gick nyligen upp, eller ja, för ca 40 min sen. Har precis ätit min frukost (kan man kalla det så klockan 17.00?) . Gårdagen var helt okej tycker jag, Några kompisar kom till mig och vi käka taco, åt lite tårta, och jag och Emelie drack lite innan vi skulle ut, sen fick jag några presenter (fyllde ju 18 för 1.5 veckor sen), jag fick 6 st drinkglas, 4 st drink underlägg (heter det så?), en såndär flaska man kan hälla i  sprit i så smakar det gräddkola, och så fick jag en bok med 1001 drinkar och en 1.5 liters flaska mousserande vin, champange? Den får öppnas vid nyår eller liknande. Efter det skulle ju jag och Emelie ut, så vi hade tänkt att ta en stämpel på Hugo och sen dra vidare till en förfest på kungsgatan. Emelie hade ju bara sitt gamla pass sedan hon var 5 år, så det gick ju inte så bra, dom ville inte släppa in henne så det blev hem till Emelie och leta efter hennes pass, och det hitta vi efter 5 min. Tillbaka till Hugo och ta stämpel och sen dra till förfesten, då var väl klockan typ halv 12. Just det, det var ju jättelångkö när vi kom till Hugo andra gången och fick stämpeln, men vi fick gå förbi hela eftersom vi hade varit där tidigare. Sen i alla fall drog vi tillbaka till Hugo runt halv 1,  påvägen dit torskade en av killarna när han stog och pissa ute, polisen kom och han fick 800 kr i böter! Sen drog vi och käka vid 03 när det stängde och kom hem till Emelie kl. 04. Vakna halv 10 och åkte hem och la mig och sov, och gick upp ca 16.15. Ibland får man sova länge. Det var i alla fall en rolig kväll tycker jag, man kanske borde vara lite fler folk när man går ut, men det blev ändå roligt.


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0