Dags att göra iordning sig tró?

Ja, jag kanske borde börja göra i ordning mig. Det kommer kompisar hit till mig ikväll om ca 2 timmar, och då ska vi äta mat (Tacos såklart enligt tradition) och lite tårta, dricka lite och sen ska vi gå ut, förmodligen till Hugos, hoppas på en väldigt trevlig kväll! Denna kväll lär ju bli lite lugnare än förra helgen, då jag firade min 18-års dag med bror och gänget, och brors tjej mathilda och hennes kompisar, hade en sjukt kul kväll då, väldigt (för) mycket dricka och trevligt sällskap, berättar mer om det nästa gång jag sätter mig här och börjar blogga. Men ni kan få ett nyckelord i slutet så för ni tro vad ni vill. Hoppas bara Emelie kommer ihåg att ta med sig skärpet jag skulle låna av henne, annars blir det rätt kört, vet inte vad jag ska ha på mig då, men nåt finns det nog.. förhoppningsvis. Sen är ju det största problemet vilka skor jag ska använda, jag har för mycket att välja på, blir alltid lika svårt, men blir nog något av mina svarta par pumps! Känner att jag inte orkar gå upp och göra iordning mig, sitte rju här med en mysig filt, blir ju kallt att gå hela trappan upp. Sån tur är har jag duschat i alla fall, så det behöver jag ju inte tänka på. Åh, kanske borde ringa Emelie och påminna henne om skärpet!? Just det, jag måste ju laga mat också innan dom kommer, ack ack vad mycket jag har att göra, stackars stackars mig...*ironi*

Nyckelordet: Bin Ladin

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0