Förra helgen!

Skulle bara berätta lite kort om min förra helg, var på Otten för typ första gånge (jaa, den andra gången var jag för full för att komma ihåg hur det var, och så var jag ju bara där typ 10 min). Men i fredags, jaa då var vi där. Jag, Vicky, Kajsa och Nicole började förfesta hemma hos Tina lite, smaka lite goda drinkar som Tina och Kajsa lärt sig på deras bartender kurs dom var på i oktober. Trevligt var det. Efter det drog vi till Otten och shaka loss ordentligt, dock följde inte Vicky med eftersom vi träffa på hennes kompis som nog hade fått i sig liiiite för mycket! Väl på Otten blev det mycket dansande, lite dricka (jag skulle inte dricka efter 00.00, dock blev klockan 01 när jag sluta, skulle ju köra dagen efter). Jag blev såå glad också när jag upptäckte att dom hade Bacardi Breezer Lime, den godaste drickan som någonsin funnits! Hade inte druckit den sedan jag var i Belgien i mars. Sen bar det hemåt rund 03. En väldigt trevlig kväll.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0