Frankrike nästa!

Jaa, typ i alla fall. Det är ju 3 månader kvar, men ändå, jag längtar! Fick idag reda på att jag skulle få åka till Frankrike I Paris på praktik 3 veckor, som skolan dessutom betalar, det känns ju superbra, slippa betala resa och sånt den här gången. Så jag och en i klassen åker runt alla hjärtans dag och kommer hem i början av mars. Blir borta över sportlovet så kommer ha en veckas lov direkt när jag kommer hem, tråkigt att vara ledig när resten är på jobbet/skola, men samtidigt kan man ju retas lite, och det är ju aldrig fel. Hoppas Paris är en så bra stad som jag tror det är, har höga förväntningar! Kanske borde plugga lite franska innan också, det är ju inte så många som kan engelska där, dom är ju såå stolta över sitt språk. Personligen tycker jag typ franska är bland det fulaste språket som finns! Endel tycker det är ett jääättefint språk, hur kan man tycka det? Men men, smaken är som baken. Fast svenskan är väl inte direkt så fin den heller, folk i alla andra länder tycker ju det låter som om vi sjunger, undrar hur många gånger man har fått höra det egentligen. Men jag längtar i alla fall! Speciellt eftersom jag inte varit bortrest på ett helt halvår!!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0