God morgon!

God morgon säger jag. för jaa, för mig är det faktiskt morgon fortfarande, eller man skulle nog kunna säga att det börjar bli förmiddag. Sitter här med mjukiskläder och har precis ätit två äggmackor och oboy, typ godaste frukosten! Har även tagit en dusch, sköönt! Idag blir det att åka till jobbet vid 5, lite småsegt sådär. Blev ingen utgång igår sen, men känns helt okej, var hemma och tittade på idol istället. Fattade inte hur Robin B kunde hänga löst, eller hur Anna kunde åka ut? Tycker det är på tiden att Johan åker, det låter ju inte direkt bra när han sjunger... I alla fall så blev det att äta lite ostbågar, naturgodis och coca cola, alltid gott, och jaa, jag är nog riktigt beroende av cola. Man skulle nog kunna jämföra cola beroende med kaffe beroende, så vet nog många vad man menar. Alla har vi nog minst ett beroende. 
Denna dag blir nog lugn den också, mamma är nog glad för det i alla fall, eftersom jag vart ute så mycket nu sen jag fyllde 18, så då slipper hon sitta uppe till halv 4 tills jag kommer hem eller hon kommer och hämtar mig. Mina föräldrar är såna, dom kan inte sova utan att jag och Dennis har kommit hem, oavsett om klockan är 03 eller 07. Idag är det exakt en månad sedan jag blev 18, och nu är det 11 månader kvar tills jag blir 19, och eventuellt 9 månader till den eventuella flytten till USA, jag vill!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0