Haha!

Ja såg typ på en film nyss, haha den va ju bara så bra! Hihi, o med världens snyggaste skådespelare i huvudrollen dessutom, hihi ^^  De va liksom en komedi, men ja kommer inte ihåg va den hette, hehe... mitt minne e ju så dålit. O förresten, haha ni skulle vart me förut, träffa typ världens knäppaste människa, han bara kom fram o snacka om gud typ, o ja ba ehh? men försökte liksom va trevlig, men de gick ju liksom inte...hur ska man liksom kunna va trevlig mot en sån????? haha, okej de där kanske lät lite fjortis, men haha man liksom går fram o snackar gud, hallå??? normal människa.....hahahaha!!!

Jag antar att ni förstog att jag inte var seriös med det jag skrev nyss. Men jag är bara så trött på allt folk som skriver 100 stycken frågetecken hela tiden, eller dom som helt plötsligt skriver, haha. Jaha vad var det som var så kul? Och alla som skriver förkortningar, herregud! Kan man inte bara skriva ut orden? Det heter var och inte va, det heter och inte o. Jag förstår om man gör det under en konversation på exempel msn. Men när man börjar skriva så på bloggar, det förstår jag inte riktigt. Vad är det för vits med att helt plötsligt slänga in ett haha, hihi, hehe helt plötsligt? Jag förstår om man berättar ett skämt eller en kul sak som har hänt, men att skriva det hela tiden är så tröttsamt och såna bloggar har i alla fall inte jag någon lust att läsa. Och sen alla som skriver typ och liksom hela jäkla tiden (okej, jag erkänner, jag skriver så ganska mycket jag med, men att skriva det överdrivet mycket). Det var nog allt jag ville säga!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0