Idol..

När jag ändå sitter här och nördar tänker jag länka till en intervju med Robin B från idol, tyckte klippet var sjukt skönt, så dryg man kan vara på ett så roligt sätt...http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.728635
På tal om Idol så är det här första säsongen jag har följt lite halft i alla fall. Och jaa, tro det eller ej, jag hoppas Robin B vinner, eller egentligen inte...för 2:an har ju alltid gått mycket längre än den som vunnit, så jag hoppas att han kommer 2:a. Han har en röst som är så ovanligt, jag har jämfört honom med Bryan Adams (tro det eller ej) och då har Bryan Adams en av världens bästa sångröster! Jag har i alla fall hållit på honom sen första framträdandet (första veckofinalen) och alla verkade tycka jag var jätteknäpp...och nu helt plötsligt verkar det som om alla håller på honom? Lite kul det där... Jag upptäcker de flesta före dom andra känns det nästan som ibland..fast så känns det nog för alla ibland förresten.
Jag vill se Robin och Alice i final där Alice vinner (bara för att det oftast går bättre för 2:orna), för liksom hur mycket har vi hört från, han den orangehåriga första säsongen, Markus Fagervall, Agnes har man hört lite från, sen andra säsongen, och lite om Marie Picasso sen förras säsongen, men mycket mer från 2:orna! Hur som helst tror jag den här killen (som jag tror är lika gammal som mig dessutom...varför kan inte jag vara så begåvad?) att han kommer gå väldigt långt, han har en röst som kan slå internationellt! Tack för mig!

Puss!

Kommentarer
Postat av: norrlänningar

fin blogg:)

2008-11-21 @ 22:15:10
URL: http://thebulle.blogg.se/
Postat av: mammabecka

Vad snällt av dig! Det gläder mig att höra verkligen :) Tack!



kram

2008-11-22 @ 13:50:29
URL: http://mammabeckas.blogg.se/
Postat av: mammabecka

Vad snällt av dig! Det gläder mig att höra verkligen :) Tack!



kram

2008-11-22 @ 13:50:56
URL: http://mammabeckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0