Inget bra..

Igår blev det ju utgång sen då, vi drog till Hugo istället för Otten, men det började vi ångra strax efter... Hugo brukar inte direkt ha bra musik, men igår var det värre än vanligt! Hur kass musik som helst. Det enda positiva var nog ändå att det typ bara var killar där kändes det som, och en och annan man kände utav dom också. Något som var lite läskigt igår också var att jag drack bara 3-4 cider, och jag började må riktigt dåligt, det kändes som om jag skulle spy (men det visste jag att jag inte skulle, har ju ändå inte gjort det på 10 år) och inte nog med det så kändes det som om jag var sjukt onykter, vääldigt skumt det där. Förstår inte riktigt varför. Hoppas denna kväll blir bättre än gårdagens i alla fall!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0