Klantiga jag!!

Jag som är så smart kom ju på nyss när jag var i affären att det var desperate igår! Det är det enda jag någonsin ser på på tv, och svensson svensson såklart! Så jag missade det när jag var på basketen. Och så tänkte jag såklart ladda ner det någonstans, men det finns ju ingenstans! Inte med svensk text i alla fall. Surt! Men jaja, då får jag ju chansen att träna upp engelskan lite, i alla fall för 45 min...men man ska se positivt på allt! Gud vad sur jag är nu!! Älskar ju desperate och så kanske jag inte ens kommer fatta allt.. å andra sidan har ju engelskan lossnat för mig. Ikväll blir det att dricka glögg och äta pepparkakor framför desperate, om det bara ville ladda klart någon gång!

Imorgon är det SACO-mässan uppe i Stockholm, ska bli kul. Har lovat min kära storebror också att ta med en massa kataloger som han kan kolla i, han har tänkt att börja plugga till hösten igen. Men först så ska han till Thailand och Vietnam i 5 veckor! I vår i och för sig, men är så grymt avundsjuk! Både jag och han är så mycket för att resa, vi älskar det lika mycket båda två! Men undrar om man ska försöka sätta rekordet nästa år och resa utomlands 4 gånger kanske? Skulle vara kul, har vart i väg 3 gånger i år, totalt 5 veckor under dom första 5 månaderna..usch jag har ju inte vart iväg på 6 månader!!

Var och köpte en kebbabrulle nyss också, som jag ska äta kall imorgon! Jag är lite konstig jag vet, men kall kebbabrulle är oerhört gott! Ännu godare är det om man åker skidor. Det var min bror som lärde mig äta det, vi är nog rätt lika ändå, han och jag.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0