Körkort!!

För jag har tagit körkort, för jag har tagit körkort, för jag har tagit köööörkoooort...
FY FAN VAD JAG ÄR BRA!! :D

Är verkligen jättelycklig över körkortet!! Så jag hade ju något och fira i fredags när jag var ute! Idag har jag kört för första gången helt själv, var lite småläskigt faktisk, och körde fel en gång, men annars gick det hur bra som helst. Imorgon blir det att ta bilen till skolan, slutar redan halv 10. Jätteskönt verkligen. Det är ju inte så mcyket skola nu den här veckan heller, halv studiedag på måndag, SACO-mässan på torsdag och studiedag på fredag, lyxigt!

I fredags var jag ute med tjejorna från klassen, hur kul som helst! Men innan blev det basket för min del, och Dolphins vann ju självklart, dom utklassade Gothia!! Efter basketen blev det förfest hos Ida, trevligt tevligt! Sen drar vi ner till Hugo redan vid 22.30 (!) och där var det nästan inget folk alls. Men det kom mer folk senare. På Hugo i alla fall shaka vi asset av oss, nee, men vi dansade massor. Sen runt 00.00-00.30 tappade jag och Helena bort resten av folket så vi satte oss hos Cherry (han som sitter vi black-jack bordet) vi satt väl där i 1 timme eller nåt och störde honom, vad kul det måste vara egentligen att jobba på en krog och dela ut kort med en massvis fulla människor. Sen blev det taxi hem. Jag hade en riktigt riktigt kul kväll!

Igår var jag lite bakis och gick inte upp förrän halv 3 (!), och åkte och jobba halv 5. Efter det kom Emelie till mig och vi käkade pizza och såg på crossroads (!), det var meningen att vi skulle spela tv-spel, men fick inte igång det...tekniska vi är! Men vi hade det väldigt trevligt i alla fall och vi bestämde att vi skulle basta och drick lite cider och lyssna på Britney Spears låtar på fredag hemma hos mig, efter det ska vi nog dra till Otten, det blir nog kul.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0