Lussekatter!

Jaa, har bakat lussekatter nyligen, men det blev inte så många faktiskt (bara 20 st och 20 st lussebullar), men det kan ju faktiskt bero på att jag nästan har ätit upp halva degen (jag bara äälskar bulldegar och kakdegar, så akta er för att baka med mig) Snart blir det att baka pepparkakor också, hur gott som helst, och det blir nog att äta upp halv den degen också..Guud vad ont i magen jag kommer ha ikväll! Kommer ihåg när man var liten och alltid tog lite bulldeg och så, i smyg då förstås, för det fick ju ingen se...äter lika mycket fortfarande av degar (om inte mer), och lika ont i magen får jag varje gång, men jag behöver ju inte smyga med det längre i alla fall...Åh, vad gott det ska bli när dom är klara i ugnen!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0