Tränat

Jaa, det blev så tillslut, efter lite krångel. Men det var grymt skönt i alla fall! Har ju inte tränat på 2 veckor innan, var ju lite småsjuk förra veckan och så hade jag så mycket med körkortet. Idag har jag lagt mycket vikt på armarna, väääldigt mycket vikt! Så jag lär ha en jädrans träningsvärk där imorgon! Men då vet man ju i alla fall att man åstakommit något, det känns ju i alla fall bra. Blev rätt mycket benträning också, och Rodden körde jag 1500 m, på 2 gånger har jag nästan dubblat det, började med 800, sen 1200 och nu 1500, känns bra! La även på lite vikt också på sidträningen (iofs bara 2 kg, men ändå). Så räkna med att jag har träningsvärk imorgon! Kommer säkert knappt att kunna gå..eller i alla fall inte röra armarna. Det är lite konstigt egentligen, vad tiden kan göra. För bara några år sedan så tränade jag ju liksom ca. 5 dagar i veckan, och nu tränar man bara 1 gång i veckan. Wierd, men å andra sidan är det ju på grund av mina hemska knäskador. Åh jag vill träna mera! Men vad ska man göra?



Så här snygg var jag då när man kom hem från träningen, typ helt döende?

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0