Kort om min vecka

Nu sitter jag här igen, det var ju ett tag sedan jag skrev, ledsen för det. Gick in och tittade på min statestik här, på bara typ 3-4 dagar hade jag haft ca 200-250 besökare, lite kul tyckte jag eftersom jag precis börjat blogga (fast det kanske tillhör det normala?) Men i alla fall, har haft fullt upp senaste veckorna, som alltid..

Den här veckan har jag knappt varit i skolan, har varit förkyld, ont i hals och huvud och så, sjuk jobbigt, speciellt eftersom jag aldrig blir sjuk, jag vart dock inte helt sjuk nu heller men klarade helt enkelt inte av skolan, bra var väl det egentligen annars hade alla fått stå ut med med dåliga humör jag har haft dom senaste dagarna, och det tillhör ju inte det normala..Känns ju inget bra att ha smittat massa folk också, dom flesta som jag träffat x antal gånger den här veckan börjar bli småsjuka, stackare..Hur som helst har jag haft körlektioner jag varit tvungen att gå på i veckan, annars har jag mest legat hemma och tittat på lite filmer och Desperate Housewifes som jag hade missat 2 veckor i rad, och självklart Svensson Svensson, gillar man inte det då har man ju verkligen ingen humor!

Just nu är jag lite halvklycklig, konstigt nog, och ingen, ingen vet varför (förutom 4st mig inräknat). Inte ens min bror vet, och då vet han typ allt om mig..så jaa det är ju rätt illa.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0