Vardagslyx

Jag fick en fråga angående vad jag brukar göra för att lyxa till vardagen lite. Tänkte att jag skulle svara på det via ett inlägg.
Det är inte ofta man hinner göra något speciellt på vardagarna, alltså lyxa till det. Men något jag brukar göra är att lägga en ansiktsmask 1-2 gånger i veckan (det känns lite lyxit, och avslappnande och ett lite plus att man får finare och mjukare hy). Den jag brukar använda heter (tror jag) Niveas Honey (den heter nåt mer än bara honey), man får en babymjuk och fin hy av den och den återfukltar otroligt bra! En annan sak är väl att ta ett bad samtidigt som man pluggar, det är betydligt härligare än att sitta vid bordet eller på sängen. För mig händer det inte så ofta längre, men förr när man hade prov och skulle läsa på något så var det perfetka att lägga sig i ett bad och läsa samtidigt.
Det var allt för mig idag, tror inte jag kommer skriva något mer ikväll. Sov gott! (Be för mig att jag inte har någon träningsvärk imorgon)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0