Yees

Just nu skulle jag egentligen ha varit i skolan och ha Samhällslektion..jag gick till spårvagnen klocken 10, och när jag tar upp busskortet kom jag på att jag glömde mitt nya busskort hemma! Så vart tvungen att vända och hänta det. Då skulle jag ha kommit 20 min sent, då kände jag att jag lika gärna kunde vara hemma tills efter lunch 12.50. Det var riktigt skönt att gå och lägga sig igen kan jag lova! Men nu måste jag snart äta lunch och åka igen kl.12.

Igår var jag ju på basket också under kvällen, och så klart att Dolphins vann! Det var ju en halvt avgörande match, då dom spelade mot laget som ligger 2:a (Dolphins leder). Men jaa, det blev väl ingen större match egentligen, Dolphins ledde hela tiden typ, och vann med 13 poäng. Då blev Mimmi glad!

Puss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0