Duktiga jag!

Idag har jag varit superduktig! Jag har pluggat i 1.5 timmar ntill körkortet. Har haft körlektion, och dessutom har jag tränat (!) jaa, tro det eller ej, första gången sen jag sluta spela bvasket för 1.5 år sedan, duktigt! Därefter kände jag mej liksom på G och drog och solade, hem och duscha och sedan göra en sallad med kyckling, väldigt gott! Men bröt min nya trend strax efter och åt lite popcorn, ack ack. Men nu har jag och Emelie i alla fall bestämt oss för att ta bort fettet! Lagom till jul och nu när jag är 18. Visst jag har väl inte så mycket att förbränna, men skulle vara kul att få lite mer muskler..snyggare dessutom. Ska försöka blogga lite mer på allvar snart, nu blir det ju inte så mycket, men har så grymt mycket att göra hela dagarna. Men men, nästa vecka börjar mitt nya liv, mera luugn! Mera vila! Mera kul! Mera blogg!
Men nu börjar min favoritserie och dessutom den enda jag följer, Desperate Housewifes, väldigt bra serie!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0