Bror i Thailand

Har precis pratat med min bror som just nu befinner sig i Thailand och kommer inte hem först om 4 veckor. Men han hade det bra där i alla fall och 35 grader hade dom så han lär ju vara lite brun när han kommer hem...tillskillnad från en annan.

Siiter just nu vid min brors dator och kan därför inte lägga ut några bilder, men ska kila ner till den andra senare när min lillasyster går därifrån. Har varit en lång dag i skolan, på floristiken började vi planera kroppsmycken som vi ska göra till våran modevisning på studentskivan nästa vecka. Jag och Lina ska göra en hatt och en käpp med blommor på. Blir säkert jättebra. Och Sam den lilla skiten ska ju gå modell också, så han ska bära upp det vi gör plus några andra saker som några andra gör.

Puss!

Ps. ni glömmer väl inte att det är dubbelavsnitt på Desperate Housewifes ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0