Jag lever!

Skulle bara upplysa er om att jag lever.. Har ju varit extremt dålig på uppdateringar, sorry babes.
Så, fullt upp som vanligt här, just nu jobbar jag 7 av 9 dagar, har dock avklarat 2 av dom, tjihu. Men kan ju erkänna att det är lite jobbigt att jobba så mycket samtidigt som skola börjar snart igen, men man får ställa upp för laget liksom. Jobbade ute igår dessutom, helt underbart väder så jag kunde ju gå runt i t-shirten hela kvällen där, hoppas man får lite färg snart, är riktigt jävla blek just nu (har ju fått något konstigt ryck om att det är farligt att sola solarium, knäpp jag vet, men va fan, skitsamma jag vill bli brun) så jag ska helt enkelt ta och börja sola igen nästa vecka. Vill ju ha lite färg till studenten! Och påtal om studenten så har jag köpt både studentklänning och studentskor, sedan fick jag ju dessutom min studentmössa för 1.5 veckor sedan, men dom får ni inte se än på ett tag. Längtar helt galet mycket till studenten, igår var det bara 2 månader kvar, men innan dess ska vi hinna avnjuta våran studentskiva (24:e april, ni kommer väl?) en studentkryssning och en lång, lång studentvecka, längtar!

Innan studenten ska jag ta tag i träning, ja ni hörde (läste) rätt, jag ska börja träna, eller jaa, hemma i alla fall, vi har ju lite träningsgrejer här, alla är ju så lata att dom inte vill träna med mig.. Jag ska göra bra ifrån mig i skolan, närvar på typ allt (fast det gör jag typ redan) och plugga massor. Sedan får man väl se om det blir en veckas njutning på min favoritplats i hela vida världen! Vart? Turkiet , Alanya såklart! Come with us? Hoppas hoppas hoppas!

Sålänge bjuder jag er på lite bilder från senaste gången jag var i Alanya, dvs i maj förra året.

         
   




Schkåål

Puss!

Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

Tack för din åsikt :D

Jag ska börja med fler sminkguider, har du sett någon sminkning som du vill kunna så tveka inte att kontakta mig så lägger jag ut en guide =)

2009-04-12 @ 17:15:29
URL: http://designandmakeup.se
Postat av: www.moreofelli.blogg.se

Tack så mycket för tipset=) det är ju bra att det är snart så man kan äta massa goda frukter och bär=)

2009-04-12 @ 18:29:50
URL: http://moreofelli.blogg.se/
Postat av: Kim

Tack så mkt. jag har en till också. säg gärna va du tycker om den. :D älskar feedback. :)

2009-04-12 @ 19:16:01
URL: http://tantkim.blogg.se/
Postat av: johanna

fin blogg!

2009-04-12 @ 23:22:58
URL: http://jjjohannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0