Ny klänning!

Har varit desperat efter en ny klänning tills ikväll i 2 hela veckor, men inte hittat någon. Sen drar jag och Carro till stan efter skolan idag och när jag gett upp hoppet om att hitta någon så hänger det en helt sjukt snygg fodral klänning på Hm, gissa hur lycklig jag blev på en skala? Köpte även ett par röda solisar, sjukt snygga dom med!
Innan stan var vi på en grymt bra utställning på samhällen, det handlade om våra tiders Ideal, värt att se! Efter det blev det att gå och luncha med Christine och Carro, myspys och sedan vart det som sagt stan i 2 timmar.
Nu ska jag strax göra mig iordning och sedan kommer Alex hit  om 2 timmar och då börjar vi dricka för att sedan gå till Palace halv 8!

Puss!



Jag och Alex

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Samma här : )

2009-04-28 @ 19:56:36
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0