Blåbärs Muffins!

Vet ni en sak? Just nu så står det 13 stycken blåbärsmuffins i ugnen och väntar på att gräddas klart. Så jäkla gott det ska bli att få äta dom! Drygt 18.07 ska dom vara klara. Fick ett ryck nu efter middagen att baka muffins, och eftersom vi hade blåbär hemma som min kära lillasyster har plockat så fick det bli blåbärsmuffins, jammi. Hade gärna velat dricka kall coca-cola till, men som ni kanske vet så går jag på avvänjning nu (sedan igår vill säga) så jag ska absolut inte dricka det, ska verkligen göra mitt yttersta för att bli kvitt mitt beroende. Så hädanefter blir det bara coca-cola fredagar och lördagar (guud vad jag längtar till fredag). Får mysa till det med vatten eller limedricka till istället! Och så får det självklart bli en film eller Desperate Housewives till det.

Nu ska jag sticka ner och ta ut dom ur ugnen! Självklart får ni bild och recept senare!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0