Blogghumör Idag!

Yees, iag är jag på ett väldigt blogghumör faktiskt. Kanske kan bero på att jag knappt skrivit av mig något nu sedan typ i fredags? Fy Mimmi, fyyy. Nej, men det känns skönt att ha suget igen!

Så, denna vecka lär nog bli en av de tråkigaste veckorna i mit liv! Jag ska typ inte göra någonting, gosh vilket tråkigt liv jag har ibland. Nej, men det blir till att jobba i helgen i alla fall, förhoppningsvis träffa Alex och ta en runda på stan och luncha, ska bli riktigt trevligt!

Nu sitter jag i alla fall här och läser lite bloggar. Herregud, kan inte dom där jäkla fjortisbloggarna bara sluta att bråka? Vi vill inte läsa sånt skit (okej, många vill, men det är jobbigt i längden) Inte så konstigt att Paow och Dessie är så hatade inom bloggvärlden.. 

Puss!


Kommentarer
Postat av: elin

hej :) allt bra med dig ?

2009-08-25 @ 13:32:34
URL: http://elivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0