Britney Spears

Sitter just nu och lyssnar på Britney Spears låt Mannequin, så jäklar bra. Som ni kanske redan vet så är ju Britney Spears en av mina största idoler någonsin, älskar hennes låtar. Kommer aldrig glömma när jag såg henne live 13 juli 2009, det var andra gången och både jag och Emelie var helt överlyckliga och total extas. Det var hon och jag som såg Britney första gången 2003 och 6 år senare gör vi det igen! Guud vilken lycka det var. Antagligen lär vi aldrig få se henne live igen, men det är ett grymt minne vi har. Satt och tänkte tillbaka på det nu när jag hörde Mannequin, en av låtarna som hon sjöng bland annat. Det var en Cirkus, men det var en grym Cirkus!!

Den absolut bästa låten som finns på hennes senaste skiva är lätt Shattered Glass!

Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0