Dagen...

Jag är så fruktansvärt trött idag! Förstår inte riktigt varför..I alla fall, idag har jag varit och badat för tredje dagen i rad på Mårängen, bästa badet här i Norrköping! Börjar få ganska mycket färg nu på min annars bleka hy. Var där ett antal timmar, sedan blev det att åka hem, har tittat på ett avsnitt av Förhäxad (Charmed) och blev helt fast. Det var mitt favoritprogram när jag var mindre, så jag funderar just nu på att klicka hem hela boxen med alla 8 säsongerna, skulle vara grymt kul att ha!

Det har blivit väldigt dåligt med uppdateringar idag, but that's life... Får bli bättre på det i alla fall! Nu tänkte jag slå på ytterligare ett avsnitt av Full Frys, så jävkla roligt det är. De senaste veckorna har jag tittat på massa serier, det har blivit Svensson Svensson (de 2 första och bästa säsongerna), Full Frys, Desperate Housewives och nu vill jag se Charmed. Funderar lite på om jag ska försöka få tag på alla the OC säsongerna också, har bara sett nr 1 och 3 nämligen.

Full Frys var det ja...sedan blir det att sussa.. Har MYCKET att göra imorgon.. eller jaa, inte fullspäckat men ändå ovanligt mycket VIKTIGA saker, but  wont tell you..

Puss!

Kommentarer
Postat av: MARIA

Hoppas du får en bra start på veckan!

2009-08-10 @ 04:04:35
URL: http://mariadaos.blogg.se/
Postat av: simone

Goodmoorning.. allt bra med dig ? :)

2009-08-10 @ 09:50:44
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: emma lee

åh norrköping jag kom hem där ifrån igår har spenderat helgen där och i söderköping

2009-08-10 @ 13:59:44
URL: http://emmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0