Dessie Avstängd!

Ingen har väl missat att Dessie blivit avstängd från blogg.se IGEN! Så rätt som det kan bli efter att ha skrivit det där inlägget om hur "Kissie förlorade sin oskuld". Denna gång hoppas jag att hon blir avstängd för alltid, att hon aldrig tillåts att börja blogg på blogg.se igen. Jag menar hur sjukt är det inte!!?? Att man kan sjunka så otroligt lågt som hon gjorde oavsett om det är sant eller ej (vilket jag absolut inte tror att det är, och skulle det vara det så är det nog grovt överdrivet!!) Nu har jag inte följt Dessies blogg, läst den ett par gånger bara, men vad jag förstår så snackar hon så extremt mycket skit och provocerar alldeles för mycket. Kissie har ändå en lagom nivå av hennes provokation, Dessie är med andra ord en liten kopia av Kissie fast 100000 gånger värre! Dock var det kanske liite överdrivet att kasta en tårta på henne, även fast jag tyckte det var lite kul så är det bara väldigt väldigt sjukt!



Avstängd för alltid? Jaa, man kan ju alltid hoppas!!

Puss!


Kommentarer
Postat av: FS

sv: hahaha japp!

Hoppas ändå hon kmr tbx så jag kan skriva om henne ^^

2009-08-13 @ 16:17:58
URL: http://falsksanning.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad skrev hon om kissie? vill veta!!

2009-08-13 @ 22:15:54
Postat av: Michaela

Inlägger hon skrev om Kissie är det som har rubriken "Inlägget som fick Dessie avstängd" DEt som inte står med fet stil är det Dessie skrev om Kissie :)

2009-08-13 @ 22:24:25
URL: http://mimmen.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan inte du lägga ut vad hon skrev:D är jättenyfiken just nu:p

2009-08-14 @ 00:15:36
Postat av: Anonym

eeh okej..? kissie provocerar grovt!! hon kallar blondinbella fet gris och kenza för alkoholist, men de stänger inte av henne eftersom att blogg.se får cred för henne ... -.- dessie snackar ju bara skit om kissie, ingen annan! uuusch för kissie!

2009-08-14 @ 23:03:53
Postat av: Jonna

vad skrev hon?

2009-08-15 @ 02:33:08
URL: http://annojing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0