Dom Som Ska Föreställ Ens Kompisar

Jag blir så jävla trött på endel sk kompisar ibland alltså. Alltid ska man anpassa sig efter andra, annars duger man inte. Eller så kan det vara så att man helt enkelt inte enkelt inte hör av sig til kompisen, att bara den ena ska höra av sig,,, eller ssom i ett annat fall, man duger bara ibland när man har något som kompisen vill åt, oavsett hur länge man har kännt varandra slutar det alltid med att man blir besviken på nästan alla vänner man någonsin haft. Jag blir så fruktansvärt trött på dessa "vänner"! Varför ska bara jag höra av mig? Varför ska jag anpassa mig? Varför kan man bara va med mig på grund av något jag har? Var bara tvungen att skriva av mig lite när en vän gjorde mig besviken... som alltid! Nej, nu tänker jag bara höra av mig till dom som hör av sig till mig. Jag tänker bara anpassa mig efter dom som även kan anpassa sig efter mig. I en relation, vare sig det är kompisrelation eller pojkvänsrelation så handlar det alltid om att ge och ta! Jag tänker inte längre bara ge, jag tänker tamejfan även ta också!

Aja, nu kommer snart Alex hit, ska bli jättekul, vi ska käka pizza och börja dricka. Så får vi se hur resten av folket har tänkt att göra, bryr mig faktiskt inte något speciellt, dom gör som dom vill.





You and me on the dancefloor - like always!

Puss!

Kommentarer
Postat av: maariawh :)

fin blogg hihi :)

2009-08-21 @ 18:55:25
URL: http://maariawh.blogg.se/
Postat av: Linneaa

åh va söööt du va då!<3

2009-08-22 @ 16:45:30
URL: http://hejliinneas.blogg.se/
Postat av: emelie norberg

Så är det alltid, oavsett vem, vart eller hur man är. Det går liksom inte att undvika. :/



Fin blogg :)

2009-08-23 @ 12:09:49
URL: http://emelienorbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0