Första Pris Som Sämst På Att Planera!!

Jag är så otroligt duktig på att alltid säga något jag ska göra, och sedan skjuter jag upp på det i flera timmar tills jag blir superstressad. Jag skrev ju redan för över 2 timmar sedan att jag skulle duscha, sminka mig och göra iordning mig inför ikväll! Tror ni jag gjorde det? NEJ, självklart inte, bara för att jag är så otroligt bra på att flytta fram saker. Så nu blir det till att ta en snabbdusch, raka benen, sminka sig och fixa hår och allt annat som måste hinnas med innan utgången ikväll. Grr... jag blir så sur på mig själv. Tycker allt jag förtjänar första pris som "sämst på att plannera". Och ändå sitter jag här, blää för mig själv just nu! Nu ska ni i alla fall få se en bild på klänningen jag tänkte använda ikväll!




Puss!

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

då är vi helt olika. jag är grymt bra på att planera. hela mitt liv är planerat

2009-08-14 @ 19:48:12
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Sandra

supersöt klänning!

2009-08-15 @ 00:26:53
URL: http://sandrakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0