Fyverkerier!

Hej allihopa! Ledsen för sen uppdatering men har fart och flängt omkring hela dagen idag. Så, är allt bra med er? Själv är jag lite småsur över diverse anledningar...

Så hur var gårdagen då? Jag kan inte riktigt förstå att jag faktiskt har tyckt att det har varit kul att bara strosa omkring på augustifesten, skitsegt var det ju! Dock var ju fyverkerierna otroligt fina, alltid så mysigt att stå med en massa människor och titta på dom, men utöver det då? Njae, ända roliga är ju fyverkerierna och sedan när marknaden kommer imorgon, ska bli kul att titta på (och såklart värka i mig en himla massa munkar!!!)

Snart får ni en bild på dagens outfit...

Puss!





Det var verkligen jättesvårt att få någon bra bild på fyverkerierna! Men dom här två bilderna ser ändå lite okej ut..

Kommentarer
Postat av: jojjo

Haft en bra dag? :)

2009-08-20 @ 19:40:59
URL: http://missay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0