God kväll/natt

Nu är det kväller igen och jag har funderat på att gå och sussa de senaste 1.5 timmarna, men orkar inte. Jaja, är ni också vakna nu, eller ni kanske ha skola imorgon? Själv har man ju tagit studenten ;)

Ledsen för otroligt dålig uppdatering idag förresten, har inte varit på så bra humör av diverse anledningar som jag skrev förut. Hoppas er dag har varit bättre!

Så vad händer för er i helgen då? Själv ska jag gå ut imorgon med ett gäng goa människor, ska bli superkul verkligen! Sedan var ju planerna att åka till Götet på lördag till söndag, men det är inställt för min del, blir att jobba istället - surt! Hade varit grymt kul att få åka dit med tjejerna, men det är så många som bangat ändå så en till gör väl inget? Ska träffa dom imorgon i alla fall så det ska bli supermysigt, hoppas dom hänger med ut också!!

Nu är jag jättetrötter i alla fall, så nu ska jag sussa och hoppas på att få en bättre dag imorgon, då uppdaterar jag förmodligen mer också!





Man kanske ska satsa på att ha lockigt hår imorgon? Det var väldigt längesen. Yees, jag har självfall som ni ser på bilden..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0