God Morgon!

God morgon allihopa, sovit gott? Det har då inte jag. Som jag tidigare berättat så har jag lidit av svåra sömnstörningar, och det känns som om det börjar komma tillbaka mer och mer. Det dröjer många många timmar innan jag kan somna, och när jag väl somnat vaknar jag strax därefter. Det är otroligt jobbigt och frustrerande eftersom man blir så otroligt trött och hängig på dagarna.

Så vad händer idag då? Jag ska bara ta det lugnt, städa lite, se på film mm. För övrigt längtar jag mycket till slutet av veckan. Augustifesten drar i gång på onsdag här i Norrköping och det brukar vara fruktansvärt kul och ett bra dag. Får se hur många dagar det blir att besöka det. På fredag blir det i alla fall utgång, nästan helt bestämt. Det kommer även upp några vänner hit från gamla klassen så kanske blir att träffa dom då med? På lördag sticker jag sedan till Göteborg för att festa, umgås och ha kul på Liseberg. Stannar där till söndags kväll. Vi ska även titta på en binderitävling där några vänner från gamla klassen ska delta i på Liseberg, det är under söndagen! Ska bli en grymt roligtt veckoslut!

Vi hörs lite senare!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0