"God Morgon"

Jag kanske borde säga god eftermiddag istället? Klockan är ju faktiskt nästan halv 4.. Har varit helt döende idag typ, klev inte upp ur sängen först för typ en halvtimme sedan.. illa! Måste bli bättre på det, vill inte komma in i en dålig sömnvana igen, det är verkligen det sista jag vill!

Har ju lovat att ni ska få bättre uppdatering under veckan än vad jag gjorde i helgen, men jag hade verkligen fullt upp hela helgen, så det var kanske inte så konstigt?

Så vad händer idag då? Jag ska bara ta det lugnt hemma, slappa framför tv:n och datorn och så ska jag faktiskt rensa lite ur min garderob! Ska försöka göra lite plats åt några av mina skor också, så att jag slipper ha 20 par liggandes i skokartongerna, ja många får ligga kvar där för att jag inte har någon plats för dom, illa!

Aja, nu ska jag ta tag i mitt liv lite. Hörs senare!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Linda

Visst är det lika svårt varje gång man ska rensa skolagret man samlar på sig. Älskar alla ju ;)

2009-08-24 @ 17:41:57
URL: http://www.billiga-skor.se/
Postat av: Ellen (:

fin blogg!:)

2009-08-24 @ 19:48:09
URL: http://hejjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0