God Morgon

God morgon! Sovit gott? Det har i alla fall inte jag, har legat vaken nästan hela jäkla natten, suck. Sedan när jag väl lyckades somna så vaknade jag igen klockan 7, hatar sådana nätter!

Nu har jag i alla 0´90
0bnhmjk,

Haha, sådär händer det när en hund hoppar upp i sängen när man ligger med datan. Är ju som sagt hundvakt idag och den lilla skiten Hugo är ju så jäklva vild, så nyss hoppade han upp till mig i sängen, sprang på laptopen och rev mig håret och slickade mig i ansikten.. hundar.. Han kom hit klockan 10 imorse och han har varit lika vild hela tiden, om en timme är det dags för en promenix med honom också. Och nu hoppade han upp och slicka mig på tutten... undrar om jag kommer få någon lugn idag? Aja, det är i alla fall kul att vara hundvakt i 2  dagar, men vet inte om jag skulle vilja ha en egen..

Var även hos sjukgymnasten imorse och pratade med henne, nu ska det börja hårdtränas så jag får igång rygg, leder och knän ordentligt igen. Mina revben är ju helt läkta nu, likaså ryggskadan (nästan) så det känns ju superskönt!

Nu ska jag väl ta och leka lite med hundskrället, myspys.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Leia

Så jobbigt att inte få sova. :S

2009-08-13 @ 13:13:10
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Denisa

Kolla in min blogg!

2009-08-13 @ 15:10:19
URL: http://denisaaradean.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0