Hej Sötnosar!

"God morgon" alliopa (antar att det är morgon för dom flesta) själv har jag varit vaken sedan 8 imorse då jag började jobba klockan 9, har dock slutat nu, skönt! Har precis godkänt och tagit bort kommentarer (det var inte alla som fattade vad som menades med inlägget under) jaja, nog om det nu!

Hur mår ni idag då? Jag känner mig faktiskt jätteglad och jättepositiv, vet inte riktigt varför, men är bara så fruktansvärt glad helt enkelt. Helt underbart att bara vara glad för ingenting liksom, varför kan inte alla dagar vara så? Sitter även och äter negerbollar just nu (yes, jag säger fortfarande negerbollar, why not?) och dricker pepsi, känner mig så duktig, har minskat på coca-cola drickandet hur mycket som helst (okej, jag har druckit en halvliter redan, men ändå!!) IMorgon ska jag börja mitt nyttiga liv, som man alltid säger att man ska på hösten.. Men den här gången är det allvar, ska ju börja träna ganska hårt också, har fortfarande inte berättat varför tror jag!? Kanske jag borde göra snart.. men en av anledningarna är ju på grund av mina överrörliga och svaga leder och rygg.

Nu ska jag fortsätta äta mina goda saker och se ett DH avsnitt kanske?

Puss!



Längesen jag använde denna klänning nu, älskar den! Måste använda den till nästa utgång!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu kör jag igång en tävling i samarbete med Stellakei.

Där du kan vinna en par snygga solglasögon =)

Till ett värde av 699:-



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-solglasogon.html



Var gärna med

Kram//M

2009-08-16 @ 15:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0