Hemma Från Skogsrundan

Är nu hemkommen från varvet i skogen. Det gick väl inte så jättebra direkt. Jag glömde mitt astmaspray hemma så efter bara ett par hundra meter säger mina lungor ifrån. Gissa hur kul det känndes på en skala? Så det blev att gå ett tag för att sedan prova på att springa igen, men efter ytterligare ett par hundra meter säger dom ifrån igen. Så det var bara att acceptera och börja gå igen, fick sätta mig ner ett par gånger för att koncentrera mig på att andas, men jag kom i mål i alla fall. 1.5 km gick/jogga/satt jag på 15 minuter, pinsamt! Men det beror ju som sagt på astman, hatar det,så nästa gång blir det att ta sprayen från början och sedan värma upp bättre än vad jag gjorde idag, börja gå snabbt, börja jogga för att sedan springa. Bättre lycka nästa gång!

Nu ska jag äta lite mat så vi hörs lite senare igen!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0