Jag Ska Aldrig Skaffa Hund!

Där hör ni, jag ska aldrig, aldrig, aldrig skaffa hund! Hundjäkel, han ska lukta och hälsa på allt och alla heeelaa tiden. Ja, jag har precis kommit hem efter en långpromenad med honom. En sträcka som vanligtvis tar 20-25 minuter att gå tog över en timme! Gissa hur sur jag var nu när jag kom hem för 5 minuter sedan. Inte nog med det , han hittade ett jäkla revbensspjäll också när vi var ute, och det vägrade han ju såklart att släppa, hur mycket jag än försökte! Nu har han i alla fall fått ett grisöra i stället som han tuggar på. Nej, men i vanliga fall gillar jag hunden jättemycket, men jag var liiiiite sur när han aldrig ville gå, och jag vill ju inte dra i kopplet för mycket heller...

Nu ropar mamma att maten är klar, texmexpasta, gott?



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0